Fatcamp

Dag 2. Ska verkligen köra på nu. Hissen är på renovering. Jag bor på våning 6. Jag är piiip otränad! Så trappor+träning=smal :) haha.
Idag körde jag inte min hemmagympa men Zumba gympa/dans. Det är faktiskt riktigt kul! Skaka rumpan lite :P

Sen har jag inte gjort så mycket mer sen jag kom hem i från skolan. Åt middag, suttit vid datorn, pratat med Erika, byggt upp min mask (venetianmask). Så grunden är klar nu och den svara färgen är på. Nu är det bara röd färg, guldfärg, fjädrar och paljetter kvar :) och lite sidenband med. Kommer kanske inte bli en tio poängare men det är min första. Och det bästa av allt, det är mitt ansikte :) Spännande.

Nu blir det sängen! Natti natti. Kraam kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0