Foto jobb!

Jahopp idag har jag varit och fotat en jägare till Vernissagen den 29 november på skolan. Blev bra bilder och hoppas verkligen att dom blir bra efter lite redigering :P hihi. Lite mer pepp nu efter dom bilderna. Kanske lägger ut någon bild på honom sen eller i morron. Jo just det, han är aligator jägare med :D haha. Så har hittat svenska motsvarigheten till Crocodile Dundee :D haha.
Efter jag fotat så frågade han om jag ville ha ett litet fotojobb, att ta nya foton på hans produkter som dom har på hemsidan. Hihi, det ska jag allt ta och lösa :D Så sjukt, trodde aldrig jag skulle få något jobb förren efter skolan :D Coolt ^^


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad häftigt med jobb :D

2010-11-23 @ 17:13:41
URL: http://knajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0