Helg!

Nu är det äntligen helg! Ända sen kl 15 har jag haft helg! Underbart! Men vila får man inte göra ändå! Efter att ha sovit ca 5 timmar i natt och gå upp tidigt för att lämna tillbaka den lånade kameran i skolan, sen sitta och redigera min bild som jag sedan lämnade in kl 15. Efter det har jag gjort massor känns det som. Handlat, städat, badat/kammat/fönat Lumi (nu luktar han goooott!), kollat på Vampire Diaries, skrivit inköps lista till Gekås, ja ni slutade säkert läsa efter städat...

Nu är jag svin trött men blir inte att ligga på lat sidan. Imorgon blir det även tvätt kl 07. Så finns lite tvätt sortering för mig innan sängen kallar och jag är svin hungrig så blir nog att äta en liten mumsbit! Nu orkar jag inte skriva mer, inte särskilt intressant!

Ända intressanta är att jag åker till GEKÅS med Edita, Louise och Jonna i morgon! :D Ska bli as kul! Måste hinna köpa vin på systemet också. Massa att hålla kolla på! Kameran följer självklart med! :P

Stor Godnatt Kraam från mig till dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0