Kändisfotograf

Lång men givande dag i skolan idag. Förr tyckte jag att det var så fruktansvärt att gå länge i skolan och ville bara hem. Känner inte alls samma längre. Okey, det är skönt att vara hemma men man lär ju sig så mycket i skolan. Hemma är jag ju tillräckligt på helgen, nu när jag inte festar lika mycket. Känns så jävla bra! Min kropp börjar nog må lite bättre med, hoppas jag. Den pallar inte stressen om den får ta hand om alkohol samtidigt. Så något fick helt enkelt gå bort.

I alla fall. Mycket givande dag i skolan! Då vi har Johan Westin som är fotograf som lärare nu. Han är väldigt bra på att prata och man undrar när han ska få slut på saker att lära ut men huvudet hinner ju nästan inte med i bland. haha. Så, jag är jätte foto sugen. Har bokat studion i skolan på lördag så jag ska dit och fota Vickan är det tänkt. Ska bli spännande och mycket olika ljus ska jag pröva!

Om jag fattade rätt så har Johan Westin (vår lärare) också varit lärare åt Morgon Norman, en stor svensk kändis fotograf! Häftigt! På morgans hemsida kan man kolla på foton tagna på bland annat Erik Hassle, Will Smith, Kleerup, Ewa Rööse, med mera. Mycket Inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0