Kära Dagbok!

Sitter och lyssnar på indisk musik just nu för jag blev så förtjust av det igår när jag och Erika masserade varandra. Blev helt avslappnad men hjälpte inte så bra för plugget. Blev lite förkyld igår på väg hem. Så har varit hemma idag för att vila upp mig.

Men helgen har varit helt underbar! Skräckfilm på Fredag, båda filmerna vi såg var väl sådär, Pulse (mest för att Ian Sommerhalder är med) och Wrong Turn 3 som vi mest skrattade åt tror jag. Så dåliga effekter i allmänhet. Men den ville jag se för jag sett ettan och tvåan.
Lördag färgade och klippte Erika mitt hår. Sen blev det Ikea och på kvällen gick vi ut i Jönköping. Hade tur i oturen. Bussen va 40 minuter sen men vi fick åka gratis. Vi kom inte in på Harrys sen men hittade annat roligt ställe och kom in gratis där. Hade svinroligt! Så skönt att man inte kände någon! Så man kunde göra precis vad man ville! Det mest negativa va att jag köpte en mintuu shot 6 cl för 96 kr, men den satt fint! :)

Igår söndag gjorde vi inte jätte mycket, promenerade, fotade, masserade och pratade.

Idag har jag kollat på Vampire Diaries och de två första programmen från första säsongen :) Ska nog kolla på det tredje innan jag går och lägger mig. Men nu blir det att skriva dagbok. Har kommit på att det är så många dyrbara minnen som försvinner när man inte skriver ner dom! Läste i min gamla dagbok från okt 07- typ juni 08. Läste att jag fick min första systemkamera julen -07 :) hihi.

Nu räcker det för idag. Kraam











Bilder från i söndags i Vaggeryd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0