Mer fotografi

Nu har vi fått ännu en uppgift att fotografera. Denna uppgiften blir det en sport eller en bild med action (alltså bild med mycket rörelse). Jag åkte till Karlshamns ridklubbsstall och frågade om det fanns något duktig tjej/kille som var duktig hoppryttare :) Och jag fick ett nummer till en tjej som tävlar i hoppning :D Fast har inte vågat att ringa än :P Men ska göra det efter jag ätit! Åååh jag luktar häst! Helt underbart :)

Snart blir det även att kolla på Rock a Doodle som jag skrev om i förra inlägget :D Ska bli riktigt kul att se den!

Har jag något mer att säga just nu?! Nje, ska leta bonde imorron bara till den första fotouppgiften men ne, har inget mer att tillägga :P Kanske skriver ett inlägg om vad ryttarn säger :D Kraam så länge!



Snyggare bild än den här ska jag allt försöka ta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0