Mycket som händer just nu

och mycket att tänka på.

Håller på med det sista av uppgiften som ska vara klar i morgon. Är riktigt trött. Är det hela tiden! Tror jag håller bli sjuk, har börjat få ont i halsen idag och känner att huvudet inte hänger med.
Sen med jägaren. Jag vet inte vilket utav fotona jag ska välja. Så svårt när man bara få välja ett foto! Och kom på att jag inte vill avslöja mitt val förren den 29 november :) hihi.
Sen blir det förmodligen Halmstad, Ullared och Gekås i helgen med Sara, Louise och Edita :) Inte varje dag man åker någonstanns med dom så vore kul :D Sen blir det julmarknad på söndag i stället :) Så mycket nu!


(bilden jag blev mest nöjd med från sportfoto-uppgiften vi fick till imorron. Tjejen heter Emma Odervall)

Jag vill så gärna hjälpa till men är ingen psykolog. Jag vet inte hur jag ska bete mig eller vad jag ska säga. Jag vill göra alla glada och vara på fem ställen samtidigt. Aldrig göra någon besviken. Man vill lyssna till hjärtat men får lyda hjärnan. Ahja livet går vidare. Man får kämpa och det får göra ont. Men livet går vidare...

Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh hälsa på mig då! Jag jobbar hela helgen ju :)

2010-11-24 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0