Regnig promenad

Ojojoj. Har varit en lång dag! Svin tröt är jag!

I skolan idag roade jag hela klassrummet. Genom att...Trilla av stolen! Hahaha helt sjukt galet! De stolarna är lite vingliga så jag trodde bara jag stod på kanten på stolen men det visade sig att jag var påväg ner på golvet. Så enligt alla som såg så gick det i slowmotion och mina ben stack rakt upp i luften när jag trillade baklänges. Men inte ett ljud gav jag i från mig men måste sett extramt ograsiöst ut även om en i klassen sa att det var ganska smidigt gjort. Haha. Sjukt. Men grejen varför jag var tyst va att jag gav upp att försöka ställa mig upp så jag bara följde med i fallet. Haha. Typ. "Ah va fan. jaja. I'm going down".

Sen har jag kollat på en film (Strip Tease med Demi Moore) och gått en promenad med Mattias.



Är sugen att kolla en till film, men får ser om de blir. Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0