ROCK A DOODLE

Åh HERREGUDINNA! :D Jag har hittat filmen som jag så lääääänge har letat efter! :D Är helt jääävla överlycklig! (A)

Var för att jag pratade med Annie i tele och berättade om min film som jag vet jag har sett och den här är det!!! Måste ses för folk som gillar rock n roll (Erika) :D:D:D



Jiiippiiiiie :D Halleluja! Happy! :P Det är Jerry Williams och the Boppers som gör musiken till filmen och soundtracken finns på Spotify till och med :D Så jävla bra!

Sa ju att det handlade om en liten pojke (katten) och en tupp som var Elvis typ och en ond Uggla! Ha wiiiiie. Det var ingen dröm!

Nu ska jag ta och sova jävligt gött! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Wihoo, den måste jag ju se! :D

2010-11-16 @ 14:05:53
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0