Fikarep

Tidigare idag bakade jag min första morotskaka och blev den perfekt? Ja! :D Blev överlycklig! Hahaha...
Vickan kom och fikade med mig och hon gav mig 10 av 10 möjliga för min bakinsats. tihihi ^^

Sen har jag suttit och letat efter roadtrip musik. Hittade massor!!! :D Ni som har mig på facebook kan kolla in den på Spotify. Jag har ju självklart döpt den till Roadtrip. Så, i sommar ska jag fan åka Sverigerunt! Om ingen åker med mig åker jag själv! :)
Listan innehåller en massa, rock 'n' roll, rock, hårdrock och vad allt annat heter :D haha
Ser allt framför mig. En cabbe. fladrande hår. värme. underbar musik. skratt. Det viktigaste: Bärsen! :D

Nu får jag ta och sitta i Illustrator. Har en del kvar att göra. Vickan har varit duktig och suttit med det medan jag letat musik så nu får jag sätta fart! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0