Fotograf?

När får man kalla sig för fotograf? Är det när man jobbar med det eller är det bara om man tar foton helt allmänt?! Jag vet inte om jag kan kalla mig för fotograf, fast jag vill, tror jag. Men jag har ju ingen aning om mina bilder är så jävla snygga egentligen. Det viktigaste är väl att man gillar dem själv. Det är väl bara att skriva fotograf, eller säga, men hur stort låter inte det då?! Fotograf Catrin. Jag blir stålt men känns som om jag har för höga tankar om mig själv, och det har jag verkligen inte. Det är därför jag försöker formulera detta bra, men vette fan om det gick så bra. Men aja. Tankar hit, tankar dit, tankar full tank.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem som helst kan ta schyssta bilder med en systemkamera, bara du vet vilka inställningar du ska använda dig av. Glad amatörfotograf kan man däremot få kalla sig.

2010-10-15 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0