Lördagsgodis

Sovit som en stock inatt! Helt underbart! Drömde massa konstiga grejer men inga mardrömmar. Skönt! Har varit nere på stan en sväng. Fick köpt lite smått. Bland annat lördagsgodis. Men blä, godis blir bara äckligare och äckligare för varje gång man äter det! Och detta är sista veckan. Nästa vecka blir det stopp! Ska skriva ett kontrakt till mig själv att inte äta godis, dricka läsk, fika och allt sånt blask. Jag får bara dricka light produkter!

Ikväll blir det förfest hos Felicia men får se om jag går ut efterråt. Jag tror inte jag gör det. Min lilla giis va hemma hela dagen själv igår så får vara med honom mycket idag! Så jao, men första Coronan öppnas nu och lite mat ska fixas. Kramelikraam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Light produkter är inte bättre än dom vanliga sorterna

2010-10-03 @ 11:47:23
Postat av: Anonym

Beror väl på om man föredrar Cancer framför Kalorier..

2010-10-03 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0