Ner ner ner, ner för backe, ner...

Har varit en väldigt skön söndaga ! Vaknade ganska sent, kollade på Rock n Rolla på dagen och ringde mamma på eftermiddagen. Bestämde mig för att cykla en sväng och målet blev Svängsta. Ca en mil i från Karlshamn. Alltså, vägen var extremt tråkig. Helt plan och rakt fram! På ett ställe kunde jag säkert se 2-3 km framför mig. Men ändå var det väldigt fin natur! :) Kanske ta och fota eller filma där någon dag.
Innan jag cyklade hem tog jag en snabbis inne på city gross också. Hittade en anslagstavla! Blev jätte glad! :) Ska klä in den i lite mysigt tyg bara. Och självklart köpte jag lite extra fin godiskattmatt till Lumi som fyller ett halvår idag :D Min pälskling! Grattis! ^^
Sen efter jag pratat med Erika någon timma la jag mig i ett otroligt varmt och skönt bad med en ansiktsmask som doftade jätte gott! Kom på lite mysiga julklapps alternativ till Erika och Mamma medan jag låg där och drömde mig bort till en het källa på Island.
Åh massa bla bla bla. Ne nu blir det sängen. Svamlar bara en massa :P God Natt! Sov gott! Kraam!




Kommentarer
Postat av: Erika

Här ett litet tips du kan åka till om du vill fota rostiga saker. :) Ligger ju typ på vägen när du åker till mig. http://www.samlaren.org/bilkyrkogard/

http://bilskroten.rydinfo.com/index.html



Tycker verkligen du ska åka dit, jag blev väldigt sugen. :)

2010-10-25 @ 09:45:27
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0