Night time. Day time.

Åh vilken underbar dag! Den bästa skoldagen någonsin tror jag. Fick sitta i Illustrator från kl 09.00 - 16.00. Gillar det programmet mer och mer! Fint blir det också! Men bilderna är inte färdiga än så du får vänta.
Efter skolan va jag hemma en stund, grejade i köket och pratade med Erika. Ingela visade mig en video på Youtube igår som jag bara blev tvungen att skicka till Erika, haha.





Sen har jag varit med Louise i klassen typ hela kvällen :) Först åkte vi och handlade och sen gick jag ner två trapper från mitt och så satt vi och prata till bara en liten stund sen. Gudinna vad jag kan tjöta på när jag väl kommit igång! Mycket trevligt var det verkligen! Var på tiden jag pratade med henne, lite för att vi är grannar nu med :)

Jaja nu blir det sängen, sen imorgon kommer Vickan och jag ska bjuda på fika :) och sen jobba i Illustrator :) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0