Besök

Veckan har gått fort som vanligt. Jag har varit på äventyr i skåne och igår kom Gumms och Gubbs på besök. Nu har jag äntligen fått min cykel men den får jag ta in på lagning så fort som möjligt...Har kommit massor av sånna överdrivna, onödiga och irriterande småsaker nu det sista. Illustrator ville inte laddas ner på min dator...Köpte cykel för mer än 5000 kr och så ska den jävlen krångla så fort man kommer hem och mobilen gör lite som den vill...mm mfl. Ne lite små trött blir man när man köper dyra grejer för man inte vill ha någon 'billig skit' som går sönder med en gång och så gör även de dyra grejerna det! Okey, andas! Nog med det. Jag har nog inte det sämsta livet precis...

I alla fall. Idag åkte Gumms och Gubbs hem. För nästan exakt en timma sedan. Det va jätte kul att ha dom här, tillsammans denna gången vilket va länge sen nu. Ska ju alltid vara någon hemma och va hundvakt. Så igår åt vi mums mat på Loch Ness i stan. Va grymt mysigt och jag tog Plankstek vilket va grymt gott också! Och så va jag chaufför åt päronen med, så mycket de gett och ger mig! Minsta jag kan göra
Idag gick vi upp runt åtta, åt frukost och sen gick vi på stan. Så roligt för pappa gillar att handla kläder med mig, antagligen tycker han jag har bra smak :) Så han fick köpt en skjorta och två t-shirtar.
Jag fick köpt en parfym! Luktar underdunderbart! Lanvin blev det denna gången :) Mmm..mm..



Så resten av dagen blir att strax gå ner till tvättstugan och tvätta. Tror inte det blir någon stortvätt men skönt att ha en tvätt i alla fall. Sen blir det myskväll med film och tända ljus. Kanske tar någon öl, även om jag har sagt att jag ska vara nykter till jul men antingen är man nykter eller full och man blir ju inte full på en öl ^^ Jo glömde jag ju säga med. Igår va premiär på bolaget för min del. Fick visa leg, skönt! Jag ser alltså inte såå gammal ut :)

Aja puss och kraam skum banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0