Gammal

Nu har alla åkt hem efter en mycket trevlig helg! Jag har fyllt 20 år och känner mej äldre än vad jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Inte så konstigt kanske. Helgen gick jätte fort och jag skulle gärna uppleva den igen. Även om söndagen och även gårdagen inte va dom bästa. Att bli lämnad på sin födelsedag av de nära man gillar mest tar hårt på mig. Ett 'hej då' känns så jobbigt även om man kanske träffas om en månad igen så känns det som att man inte kommer ses på tio år.

Nu sitter jag i skolan och laddar ner Illustrator CS5. Mitt CS4 bara började krångla så nu fick jag dra mig till skolan och nu verkar det funka. Sen ska jag sitta och illustera hela natten. Eller beror på hur snabb jag är och hur nöjd jag blir. Känner att jag håller på att bli sjuk med så känns bäst om jag skulle vara hemma imorgon! Så jag kan följa med på äventyp på torsdag!

Vickan sa till mig att hon hade bestämt sig för att skaffa gymkort. Då kände jag att även om det kostar pengar så får det en mer motiverad så vi ska skaffa det ihop och hej dundran va muskler jag ska skaffa. (säger jag nu)

Fryser....

Nu är det 20 min kvar. Sen kanske det är lika bra att jag laddar hem Flash också.



(fotot taget den 18 sep 2009)


Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0