Hej Hopp Gummi Snopp

Ojojoj man blir bortskämd när man går på högskola, i alla fall här. Man är van att gå på lektion tidigast klockan nio och blir det att man börjar åtta någon morgon så är det skit jobbigt :) haha. Idag var en sån dag. Men jag va uppe i tid och kände mig nöjd när jag ätit en skål med gröt och segat runt, sminkat och klätt på mig. Tog det även lugnt i bilen påväg till skolan och jag var i skolan ca 20 minuter innan vi började. Jätte skönt!

Men efter lunch kom smällen för att man hade sovit för lite. Kändes som jag hade feber nästan. Så piip ont i huvudet! Har velat ta en liten power nap sen jag kom hem men har inte blivit av än. Kom nyss hem ifrån att ha lämnat cykeln på värkstaden för lite små pill. Och nu är jag lika trött igen, även med lite frisk luft i lungorna.
Varför jag inte fick sovit så mycket var för jag läste klart den andra boken i serien inatt. Hade bestämt mig för att lägga ifrån mig den senast klockan 23 men det va ju jätte spännande! Så somnade runt kl ett i stället (A)

Nu har jag och min grupp pitchat och förhoppningsvis har jag långledigt nu om vi blir godkända och om vi inte får tag i Suzanne från Skånes Djurpark som vi haft kontakt med. Men får se. Ikväll blir det i alla fall Loch Ness med Vickan och kanske Mattias för att fira lite, att kursen är slut :)



Lilla pruttkorven och jag ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0