Sjuk

Blä jag tror jag håller på att bli sjuk. Sov från 00.45 till 08.40 typ. Innan jag åkte till skolan så blev jag tvungen att slumra till i soffan för att jag inte kunde hålla uppe ögonen. Sen när jag kom hem la jag mig och läste och blev bara tvungen att sova lite till då med. Somnade i boken typ. Nu är jag svintrött och vill gå och sova! Dricker Cola men hjälper ju inte! Fryser gör jag jätte lätt med :(

Sen vet jag inte hur jag ska göra! Jag vill hem till Mjöbäck i helgen!!! De två största festerna är ju i helgen där hemma och det allra roligaste är ju att festa med Erikisen! :) (Annie du är helt enkelt för bäst på att supa och jag kommer aldrig slå dej! ;D) Men ja jag ska ju hem på helgen nästa vecka! :( Blir ju så dyrt att åka två gånger! Fast jag har sparat mycket pengar denna månaden men man ska ju inte slösa för det... Ååååh vad jag tänker för mycket! GÖR BARA! Alternativ: A) stanna hemma. B) Åk!  



Någon som har whisky hemma?


Kommentarer
Postat av: Hilda

b) Åk! Jag saknar dig och vi ska festa! :)

2010-09-27 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0