Skåne i solsken

På dagsschemat: Föreläsning. Börjar kl 08.00.

Jag vaknade till och kollade ut genom fönstret och tänkte: "så här brukar himlen se ut när klockan är åtta."

FAAN klockan är 07.37... Upp och hoppa, ta på kläder, utföra behov (vet inte hur jag ska förklara med fina ord :D hahaha ) och dra snabbt som piip till skolan!

(Visade sig sedan att jag inte hade någon föreläsning...)


Efter lite grupparbete och lite lediga timmar bestämde jag mig för att dra till Kristianstad och fixa lite fina kläder till helgen då jag fyller år och ska ha kalas. Även om jag hade lite dåligt samvete så bestämde jag mig för att göra det. Jag fyller ändå 20 år och ska försöka vara finast på kalaset! Vad jag köpte tänker jag inte säga men lägger upp en bild på en modell här i alla fall...



Kom hem vid sju. Sen dess har jag pratat med Matte Patte, Felle och Erika :) och ätit lite med.

Nu blir det Weeds! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0