IT'S HARD TO LOOK DEEP INTO YOUR SOUL



Man gör olika val i livet. Vissa är man inte alltid jätte nöjda med men det finns andra som man älskar sig själv för att man gjorde. Man har också olika mål i livet. Vissa vill göra det så bra för sig själv som det bara går. Ibland kan det såra, ibland inte. Jag gillar att min omgivning men mest de personer jag gillar ska må bra och tycka om livet. Jag blir ibland ledsen när jag ser att de är ledsna men jag kan tyvärr inte alltid hjälpa till. Jag är alltså den andra sorten, som vill göra det så bra för andra som det bara går. Jag vill i alla fall vara den personen. Samtidigt vill jag komma någonstanns i livet själv. Jag har kommit en bit men vågar inte alltid ta det där jätte steget för jag är för feg och rädd. Jag bygger på det men kommer alltid ha en bit kvar. Bara att inse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0