JAG GJORDE DET BARA FÖR DEJ


fotograf: Edita Gustafsson (testmodell igår för Edita)

Huuj... Var ska jag börja?! Jag är svintrött! Jobbade till klockan ca 04.15 igår (i morse) Upp klockan 9 och iväg med en gång. Nu har jag små panik och är jätte stressad för jag är så trött. Väldigt sällan jag känner mig så här. Lite piggare blev jag när jag läste att jag får ca 2700kr från skatteverket. Skönt! Snart trillar det hem en liten mac till mig tror jag.
Nu ska jag diska och röja. I morgon har jag tvättid kl 7 och sen åker jag, Sanna och Mattias mot väster. Ska fira påsken hemma hos Gums och Gubbs.

KRAAAAM



Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Stunning Picture !!!!

2011-04-20 @ 20:48:34
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0