RAINBOW OF LOVE

Idag är en bra dag! Varit en lugn dag i skolan men fick gjort en del ändå. Ska illustrera lite ikväll också tänkte jag. Sen har jag fått sommarjobb! :D Samma som förra året, de va så nöjda med mig så de ville ha tillbaka mig :D haha
Sen så ska jag bara skicka ett mail till min första praktikplats så är den fixad :D åh happy day.

Nu sitter jag och väntar på att första tvätten ska bli klar. Så perfekt att det fanns en ledig tid idag! :D Ätit fiskgratäng som var smaskens och jag trivs riktigt gött i mina snart icke existerande mjukisbyxor :P De är så slitna och gamla att de har hål öööverallt! ^^ Mhmmm...



Fotot är taget i Polen. Hade tur att trycka av precis när de bildade ett hjärta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0