UPPDATERAD HEMSIDA




Kika gärna in på min hemsida för att se de hela illustrationerna! catrinlofstrom.com

Illustrationerna har jag gjort till Karlshamns Bibliotek och dessa illustrationer ska hänga som mobiler från taket på barn- eller ungdomsavdelningen. Jag var på biblioteket idag och de ville verkligen ha mina illustrationer! :D

Sen var jag på textseminariem på skolan också och det var så skönt för de hade knappt något att säga om min Blockreflektion för den var så bra. Pust! Jag hade sådan ångest över den i söndags! Nu är det bara att skriva en opponering och redovisning kvar för detta blocket! Aaaahh...

Kommentarer
Postat av: Erika

Söta! :)

2011-12-14 @ 14:50:48
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0