Jaha, så fort försvann helgen!

En alldeles för flummig helg! Hade behövt vara kvar i en månad för att hinna umgås med alla så länge som jag hade velat!

Åkte efter lunch i fredags och hämtade Edita och Dima på fridhem, sen bar det av mot Halmstad där Editas familj bor. Vi blev bortskämda med mat när vi kom fram och hade jätte mysigt! Jag och Dima spelade lite biljard, sen spelade vi+edita och hennes syster monopol och kvällen slutade med en lite halvkass skräckis.
Åkte på lördageftermiddagen först hem till mig i Mjöbäck, blev hämtade av Erika och sedan vidare till Fritsla där kussen Annie bor. Hade en mycket trevlig förfest med tjöt och dricka. Sen hamnade vi i Borås. Men allt som händer i Borås stannar i Borås. Om jag fattat rätt, så var det Dima som sagt det. haha. Så detaljer får ni inga.













Himla roligt var det! Och det var jag som tvingade upp alla att göra ett dancemove :P


Kommentarer
Postat av: Edita

gillar att alla utom dima har tofflor på dansbilderna :D haha!

2011-02-28 @ 15:48:45
URL: http://editazach.devote.se
Postat av: Erika

Haha, ja älskar dansbilderna. Så sköna!

2011-03-01 @ 15:03:00
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0