Mobilkamera minnen

Mobilkameror har kanske inte de bästa kamerorna och speciellt inte min! Håller på och för över alla bilder jag har tagit med den och lite minnen är det allt som ploppar upp i huvudet!

Från hösten 2009 - idag.


Mattis, dagen då jag köpte mobilen. Sitter i skolan (nilen) och pluggar.

Jag och min älskling ♥ mumin

Jag tror han gillade mig då han fanns ♥

skolan förra vintern

nattpromenad :P

Vickan, Mattis och Dagge gömmer sig bakom. På bryggan utanför skolan.

våran är påväg, dags att sola! mars -10

mars promenad i solnedgången

Min katt Honey som bor kvar hos Gumms och Gubbs

vår vid vägga

app-plugg med Vickan och Mattepatte

Gamlingen ligger och solar med mig på trägårn hemma i Mjöbäck

räv ^ sprang över vägen när jag skulle hämta Natalie i Svenljunga

Jag köpte min lilla gris Lumi ♥ 3 aug är bilden tagen

Sista Aug -10. Jag och Vickan på Björnbärspromenad! ASGODA!

3 november. Ännu en promenad med Vickan. Här kastar hon löv.

Min morgontrötta korv ^^ Lumi

vinter i karlshamn

Louise förlorade snökastningen och trillade i snön istället. Kan berott på att vi gick hem i från en fest och hon var lite rund under fötterna :D

Min nya golvmatta ^^

Sista bilden! tagen igår den 23 februari hemma hos Jonna. Detta är hennes söta vovve Willy :P vi hade mysigt i soffan! ^^



Bilderna är lagda i tidsordning. Äldsta först osv. För mig är detta mycket minnen! :D Kraam på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHA, hade glömt den snöbilden på mig :D Men kommer ihåg att jag trillade i alla fall :D

2011-02-26 @ 15:21:34
URL: http://knajset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0