Repa

Vilken lång dag!

Jag har haft så jävla mycket att göra det sista att jag börjar bli van att göra saker typ från klockan 9 på morgonen till klockan 20 på kvällen. Helt galet!

Idag började vi en ny del i Grafisk Form som heter Tidningsproduktion. 10.00-16.00 satt vi och hade lite föreläsning och efter lunch blev det en grupp uppgift. Vi hade tre timmar på oss att göra ett uppslag till en nyhetstidning och den skulle innehålla fyra artiklar, tre annonser, rubriker, ingresser, bilder, osv... Blev helt okey slutresultat!

Sen är det ju Alla Hjärtans Dag idag! Tror alla bloggare som har skrivít ett inlägg idag har med att det Alla Hjärtans Dag! :D Inte så konstigt kanske. En mysig dag, även om jag är singel. Jag kan alltid ha mysigt själv! Orka tänka att man skulle ha en partner. Gör det mysigt för dej själv ändå :)
Jag, Edita, Sanna, Ingela och Louise var ute och tog en "Alla Hjärtans Dag Singel Fika" i stan efter skolan. Var jätte mysigt!

Sen har jag spenderat hela kvällen i skolan :) Gjorde äntligen klart The MessedUps affisch och de (Dima och Emil) blev nöjda :P Kul!
Sen fick de stå ut med att ha mig som publik i ljudstudion när de repade till spelningen de ska ha :D Jag blir som ett barn på julafton när jag hör live musik som är bra :D tihi. Jag kan inte alla låtar utantill men refrängerna kan jag :P Och deras nya låt är jätte bra :) Men avslöjar inte mer än så :D

Jag borde få lägga upp affischen här, de sa att jag fick använda den i privat bruk :)

(Tihi. Hade ganska kort tid på mig att göra den och så här blev det. Hoppas det inte är halshuggningsmaterial!)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är absolut inte halshuggningsmaterial. Tycker den blev helt okej.:) Sjutton vad synd att de inte skulle uppträda de helgerna jag var nere, men men.:P

2011-02-15 @ 15:37:32
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0