Vilken dag alltså!

Här kommer ett inlägg om gårdagen! Det började lugnt och trappades upp till max och sen blev det ett lugnt och underbart avslut! :D
Vaknade av mig själv kl 09.30!!! :O Det var evigheter sedan jag vaknade så tidigt av mig själv!
Gjorde mig i ordning och drog till studion i skolan för att fota jaktsaker :) Sen blev det att köpa lite godis och sen springa som tusan för att få ett bra ställe att ta ett underbart solnedgångskort! :D
Efter det blev det lite mer att göra sig i ordning för fest på Bajsgatan kallade! Sanna var verdinna och jag var nykter i dag igen ( så jävla gött att vakna nykter!). Förfesten blev lugn och även starten ute. Men sen körde jag och Edita på lite mer mot slutet :D Så jävla kul!
Jag blev så förvånad när jag såg Chralle komma fram :D Fan va längesen man såg den människan! Vi dansade lite grann, va jätte trevligt! Sen blev det mest med Edita som också var nykter :D Haha.

Slutade med att jag, Edita och Dima körde runt med min bil lite överallt i Karlshamn. Sista stoppet blev Stärnö. Månen var hur stor som helst och helt stjärnklart! Vi var där typ 15 min sen blev klockan över 4 :D Skjutsade hem dom till Fridhem och sen blev det att nana :P
En kväll att minnas resten av livet! Så lite som kan göra en lycklig!





(bilderna är lite blåa, men orkade inte redigera :P Kanske kommer upp någon redigerad bild snart ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0