Jobbat klart!

Idag har jag jobbat störta delen av dagen. Har legat lite efter med alla bilder nu när jag varit sjuk, så fick riktig racerfart nu det sista och fick klart all redigering! SKÖNT!
Så i morgon blir det att lämna över bilderna till bossen :P Blev plötsligt lite positivare!!! :D

Hittade mina fråds- och cykelnycklar efter jag pratat med Erika :) Gudinna va bra! Wiie! Nu är jag trött och snart hoppar jag i säng med ett leende på läpparna och läsa lite Harry Potter! Jag får inte klaga så mycket som jag gör. Bortskämda unge! :P

Massa skit på en och samma gång! :D tihii


Jag är inte den vackraste människan i världen men glad kan jag vara för det! :) Bild tagen Valborg 2009 av Erika.
Åh minnen! Högsjön - dit ska jag i sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0