Fredag den 13:e!



Jag gillar inte tro på massa skit. Jag vill inte förstöra min dag genom att troat det kommer hända massor med olyckor. Men i morse blev jag lite arg. Precis när jag ska packa ihop datorn för att åka till skolan välter jag så klart ner ett glas i golvet och själv klart går det i kras. Men jag kallar inte det otur. Jag kallar det ren klumpighet! Det kunde hänt igår och det kunde hänt i morgon. bla bla bla...

Idag är det fredag. Jag är trött men måste plugga/illustrera lite till! Gruppen gillar vad jag har åstadkommit än så länge så har inte jätte mycket ångest. Tror de kommer bli jätte snygga! Om man får vara lite självsäker.
Åkte till City Gross med Edita och Jonna efter vårt fredagsmöte. Då hittade jag denna fina cola flaskan! Hur mysig som helst! Och lika god som vanligt!
Nu måste jag plugga. Ikväll blire feeest hos Sven Arne som bor under Editas säng! Tjing i trosan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0