Happyface


(Allan Edwall sprayad på ett elskåp vid min parkering. Den som har gjort det får gärna fortsätta över hela skåpet för mig. Hade blivit apsnyggt om hela var svartvit spraykonst!)

Vilken kväll! Jag hade uderbart roligt igår. Jag var mega barnslig och klumpig kan jag tänka mig, men fy fan va roligt! Först en asskön förfest hos Edita, sen fjollade vi runt i skummet på kåren och vi dansade järnet på mingel. Va lite roligt med att jag fick några komplimanger för mitt stylade hår igår ^^ hihi. Jag var med på en liten efterfest hos Sara i klassen. Jag och Edita betedde oss som två små barn. Haha! Sen gick gänget vidare till fridhem men jag svängde av hemmåt. Brukar jag inte göra! Men denna veckan har varit fysiskt och psykiskt krävande så jag pallade inte. I stället åt jag min kebabrulle och somnade sen som en stock. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0