Hela helgen har varit en ända lång fest!




Skulle jag berätta hur min helg har sett ut skulle det bli en hel uppsats. Men jag kan säga såhär. Jag har varit på den längsta, eller rättare sagt, jag har hjälpt till att skapa den längsta festen jag har varit på i hela mitt liv! Jag var full hela tiden också. Festen började ca kl 19 och höll på till kl 16, alltså 21 timmar :D men drack då ändå ett par cider innan festen började! :D Stolt! haha.

Bilderna är från i fredags då vi skålade lite skumpa för vi nu är klara med vårat projekt. Bara att trycka vårt magasin som vi gjort och redovisning kvar! Så jävla skööönt!

Åh! Jag vill berätta allt men pallar inte! Haha. Jag är överlycklig just nu. Men jag kan lova att jag är trött nu såhär på söndagskvällen! Men snart blir det filmen 300 sen sängen! Kraam på er! Tjoooohoooo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0