helgen har bestått av alkohol






Fy fan vilken rolig helg! Den har varit helt underbar! Ölkubb och grill började fredagen med. Drog vidare till Sanna som bjöd på en mycket underhållande fest och kvällen slutade med att jag och Tommy shottade tequila på Mingel och Björn höll i en lugn efterfest.
Lite bakis var man på lördagmorgonen. Men upp och hoppa för kl 16 var jag på plats hos Edita som var lite mer bakis än jag, haha. Men hon körde på för fullt ändå. Jag drack inget under grillningen på fridhem. Jag, Jonna och Edita drog till Vickan en snabbis innan alla vi drog ut på Compa. Där var det riktigt trevligt! Riktigt roligt att festa med Vickan och Rebecka igen! Rebecka och jag söp till lite och kvällen slutade hos Jacob där vi var rätt fulla.

En toppen festhelg! Ser fram emot nästa helg! Tjohooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0