Stolt halvfinne!

Jag är inte bara stolt halvfinne för att Finland blev Världsmästare i hockey tidigare i kväll men är det också för jag älskar mina morföräldrar! Kul att vara lite mer än bara en vanlig svenne. tihi ^^

Känns som att jag fått gjort en del idag. Troligtvis har jag gjort ett skivomslag till The MessedUp. Lite små ljusteringar och så men det lät som att halva bandet gillade den. De kunde minst ha den som en singel så jag hoppas verkligen de kommer använda den! Bra material för min del i alla fall så jag kan lägga ut den på min kommande hemsida som jag tänker göra i veckan!

Jag har deremot varit en dålig illustratör idag då det gäller skolan. Datorn har laggat massor så jag har fått föra över massa skit till min externa hårddisk som tog ett jävla tag, det är därför jag suttit och gjort ett skivomslag så länge. Men nu känns datorn redan snabbare. Så nu när jag är hemkommen från en lagom promenix (min häl är ett köttsår) och ett kort besök hos Edita ska jag äta något, lyssna på musik och PLUGGA! (:


(en liten tjuvtitt på omslaget. vill inte avslöja hela fören dom sagt hur dom vill ha det, om de vill ha min bild eller inte. ser ngn vem det är? ^^ )


Kommentarer
Postat av: Erika

Nämen, där är ju Dima! :)

2011-05-16 @ 20:29:06
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0