STOREBROR

Igår kväll började Big Brother 2012. Jag och Edita kollade på avsnitten idag eftersom vi inte orkade vara vakna så länge igår. Får se om jag tycker det är lika intressant i år. Utav det jag har sett av gårdagens avsnitt så kommer det nog bli en galen säsong! Många personer som har stora egon och vill ta plats och speciellt en person som verkligen vill ha sitt sagt. Deremot vet jag inte om jag ska tipsa om att kolla på detta program. Egentligen är det ett extremt värdelöst program och kan vara beroende framkallande men ändå så är det ganska kul. Galna personer, fest, alkohol osv. Ni bestämmer själva om ni vill se på det! Jag kommer till en början göra det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0