time to relax



Idag har jag varit hemma för att min nacke har gjort fruktansvärt ont. I natt fick jag inte sovit mycket för att jag var så spänd. Under dagen har jag försökt att nå olika massörer och nu har jag äntligen bokat en massagetid tisdag nästa vecka. Är fan på tiden att jag blir uppmjukad nu.

Igår var vi samma lag som förra veckan när vi var på harrys music quiz, men tyvärr vann vi inte igår. Trevligt var det ändå!

Nu ligger jag efter med plugget för att jag inte orkat göra något tidigare idag. Jag är helt slut i både huvud och kropp men måste ta och läsa idag ändå. Jag tröstar mig med cola och choklad. Det är så jävla gott! Så nu blir det att fortsätta läsandet. Ciao ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0