Homesick

Det är nu år 2012. Blir mest stressad när jag tänker att det redan är 2012. Jag kommer fylla 22 år i år men känner mig fortfarande som 18 år i huvudet. Helt sinnessjukt! I går var det nyår och jag och Edita hade världens bästa fest! Erika och Hilda med pojkvänner var med. De kommer i från mina hemtrakter. Efter 12 slaget var vi säkert upp mot 25 personer hos oss. Bilder kommer inom kort.



Nu ligger jag och lyssnar på jätte mysig musik! Längtar lite smått hem till Mjöbäck efter att mina vänner åkte hem idag för ca två timmar sedan. Jag hatar verkligen att säga hej då! Jag är så rädd för att bli lämnad ensam! Människor som betytt mycket har lämnat mig förr och antagligen är det därför jag är så rädd. Tog på mig mitt armband som jag fick av Hilda när jag fyllde 20 år. Jag saknar henne så och därför ska jag bära med mig henne överallt nu. Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0