MEMORIES ARE TOO IMORTANT TO FORGET

Jag ligger med min laptop i sängen och har precis kollat igenom min nyaste hårddisk. Hittade massor med fina bilder från år 2011! Om jag har tid för att lägga upp några bilder så gör jag det inom kort. Hittade massor med minnen. När man ser minnena i bilder så kommer man ihåg dem ännu tydligare och jag är lycklig i hela kroppen just nu! Jag hittade bilder från när Erika var här och spelade in i studion med Dima, när Annie var här och festade och när jag, Edita, Dima, Erika och Annie åkte till Borås och festade. Alla dessa minnen borde jag sätta upp på väggen! De är för viktiga för att glömmas bort!

Nu är klockan mycket. Ska ta och försöka somna till Garden State. Natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja verkligen! Det har hänt en hel del! :) Tack så jätte mycket! :D kram

2012-01-03 @ 22:36:06
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0