One Night In Karlshamn

En helt underbar helg har jag haft! Min vän Sofia från Göteborg kom hit och det var minst ett år sedan jag såg henne sist. Helt sjukt! Var jätte trevligt att hon kom ner! Vi festade och hade verkligen jätte roligt, fast det hände lite skit.

Idag har jag varit på gymmet. Jag och Edita brukar gymma ihop men idag var jag där själv för första gången. Gick jätte bra. Nu sitter jag med träningsvärk. Så jävla skönt! En av de bästa känslorna. Känslan av att man gjort någon nytta!



Ett foto jag tog från min balkong för ett tag sedan. Jag gillar verkligen utsikten på kvällen. När alla kommit hem, kanske äter middag eller kollar på teve. De tänder sina lampor och det ger så fint ljus över staden. Extra mysigt med fullmåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0