RED HOT


(mobilbilder)

Tänka sig att jag har börjat måla mina läppar. Jag slår på stort med en gång och väljer knallrött! Jag har undvikit att använda rött läppstift tidigare, för det första så har jag ansett mig för dålig för att lägga det snyggt, för det andra så har jag tyckt att jag haft för små läppar och för det tredje, så kladdar det ner tänderna. Varför jag nu gett mig på läppstift är för att jag skiter i! Vem har sagt att jag har för små läppar? Jag tänker inte botoxa mig och skapa en falsk bild av mig själv! Den som tycker att mina tänder blir röda och klabbiga kan ju skita i att kolla på mig och även om jag inte lägger på läppstift snyggt så har jag lust att ha löppstift för tillfället och det får se ut som skit i så fall. Jag skiter i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0